Cercar en aquest blog

dimarts, 1 de novembre del 2011

Valoracions del grup de 3r PDC

Impressions del grup de 3r PDC 2011-12
Com veis al blog, vàrem fer unes fotos del grup de 3r de PDC (curs 2011-12). Es va demanar als alumnes que fessin, ràpidament, una valoració de les impressions que han tengut al llarg d'aquestes primeres setmanes. Aquí les teniu:
-A la classe de 3r de diver hi ha un grup que val molt, aquests són els comentaris de la classe.
-Aquest curs és diferent als altres i la classe també. La classe m'agrada molt i he començat molt bé el curs. Esper que continuï així. C.G.
-Aquest curs m'agrada i és diferent als altres. I. G.
-M'agraden els companys d'aquest curs i m'agrada el curs perquè els professors m'ho expliquen tot més bé.
-Aquest curs és increïble! N'estic supercontenta... M'agrada molt!
-Al principi diver me va parèixer una merda... perquè no coneixia a ningú, però ara m'agrada venir-hi perquè gràcies a això estic aprovant i també he fet moltes amigues (Marines al quadrat).
-Estic molt contenta enguany amb aquest curs de diversificació perquè trec bones notes, la gent és molt bona i no espenya la classe, podem treballar tots molt a gust i tenim confiança entre tots. I els professors són molt molt bons.
-Aquest curs és una passada! N.H.
-M'agrada el curs, els companys, els profes i puc aprovar! B.J.T.
-Al principi no volia fer diver, però ara pens que és sa millor decisió que he pres en sa meva vida, m'encanta! Irene C.
-Aquest curs a diversificació aprovarem tots!
-És molt bo!
-Està bé, no és tan pesat com l'any passat (G.C.)
Alumnes 3r PDC

Quin nucli històric de població de Marratxí t'agrada més?