Cercar en aquest blog

divendres, 11 d’octubre del 2013

Primeres impressions curs 2013-14

Primeres impressions
Curs 2013-14
3r ESO E/F 
Diversificació
-Molta de son, molt bé tot, contenta, però cansada (Nerea Silvet)
-Molt cansada, però tot molt bé (Aroa Serradilla)
-M'ha agradat molt la classe i els companys (Marc Zanoguera)
-Molt bé tot! (Pau Pons)
-Content amb tothom (Alex Campillo)
-M'agrada la classe (Marcos Domínguez)
-Molt content amb tot. M'agrada moltíssim la classe. Sí, sí, seriosament, m'agrada molt, és la millor classe (Óscar Prieto)
-Estic molt còmoda en aquesta classe amb els companys i els professors (Nuri Lladó)
-Enguany m'agrada més i estic contenta amb els companys (Miriam Juárez)
-Aquest curs està bé, però l'any passat m'agradava més (Noemi Calmaestra)
-M'agrada molt aquest curs, però podria ser millor (Cristina Juan)
-Trob que està molt bé (Elena)
-El principi va ser avorrit per la vaga. Després m'he divertit molt (Cindy)
-Està molt bé i és molt divertit (Jonathan)
-Diversificació és diver (Kevin)
Bon començament de curs!
2013-14


Quin nucli històric de població de Marratxí t'agrada més?