Cercar en aquest blog

divendres, 25 de novembre del 2011

Na Noelia García parla amb na Marina Caballero

Marina: "M'agradaria anar a viure a Itàlia"
Na Marina és aficionada a l'esport i li agraden els animals. Té 17 anys i viu a Marratxí.

-Quin animal t'agrada més?
El ca.

-On t'agradaria anar de viatge?
M'agradaria anar a viure a Itàlia.

-T'agrada estudiar? Quines assignatures?
Sí, m'agraden les naturals.

-Què t'agradaria ser de major?
Policia Nacional.

-Ets una bona estudiant?
Sí, però me costa molt.

-Fas qualque esport? Quin?
Sí, karate.

-Estàs competint en algun equip?
Sí.

-Tens cap germà?
Sí, un. Nom David i té 20 anys.

-Vius amb la teva família?
Sí, amb la meva mare, el meu pare i el meu germà.

-T'agraden els tatuatges?
Sí, i en tenc un. Aquest hivern me'n faré un altre.

-Quin és el teu menjar favorit?
La lassanya.

-T'agrada sortir de festa?
Seeee^^

-Estàs estudiant per treure't el carnet de cotxe?
Sí.

-On ets veus d'aquí a 20 anys?
Treballant, vivint a Itàlia en el meu xalet i amb el meu ca.

-Si te'n vas a viure a Itàlia, encara parlaràs amb les amistats d'aquí?
Clar que sí i també vendré a veure-les.

Viu i deixa viure.

Entrevistadora: Noelia García 3rPDC

Quin nucli històric de població de Marratxí t'agrada més?