Cercar en aquest blog

dimecres, 21 d’abril del 2010

N'Adrià Aguiló parla de pesca amb en Tolo

Tolo Oyaregui: "Mon pare ja pescava quan era un nin"


A en Tolo Oyaregui li agrada anar a pescar en barca per davant l'hotel Maioris i per la zona de Cala Blava. Sol pescar serrans, esparralls, donzelles, surers, aranyes, raors... Diu que li agradaria anar a pescar al Cantàbric.

-Des de quan tens aquesta afició?
Des que tenia 5 anys. Ara en tenc 16 i encara m'agrada molt. Hi solc anar amb mon pare i amb els amics.

-Qui et va fer estimar la pesca?
Realment ningú. Vaig ser jo mateix que vaig proposar aquesta afició a mon pare. Mon pare ja pescava quan era un nin. Hi vaig anar un dia i em va agradar molt. Per tant, no és que ningú m'obligàs a pescar. Simplement em va agradar.

-T'agradaria competir?
Sí, però, ara per ara, preferesc anar a pescar per passar el dia tranquil i passar-m'ho bé.

-Deduesc, per tant, que ho fas diversió i no per obligació. No és així?
Efectivament, ho faig per diversió i sempre m'ha agradat. No cerc més explicacions.


-On t'agradaria anar a pescar?
M'agradaria anar a pescar al Cantàbric, ja que allà s'hi pesquen tonyines.


Moltes gràcies per les teves respostes, Tolo. Endavant amb la teva passió per la pesca.

Entrevistador: Adrià Aguiló 3r PDC
Entrevistat: Tolo Oyaregui 3r PDC

Quin nucli històric de població de Marratxí t'agrada més?